Lördagsmys vs Muskelbiopsin

God kväll på er! 
Här sitter jag och har en lugn och skön lördagkväll med Stjärnornas stjärna och lite lördags snacks. Såg förra veckan att coca-cola har kommit med en ny light med smak av jordgubb, vet inte om det bara är tillfälligt eller den är här för att stanna. Jag tyckte den var riktigt god så jag köpte några burkar idag när jag var och handla. Om en stund blir det sätta på filmen Blue crush, har sett den några gånger innan. Men jag gillar den så den går att se några gånger till 😀 
 
 
Tänkte också skriva lite efter mitt förra inlägg om undersökningar och sånt som jag hade kvar. Så nu i tisdags var jag inne och gjorde muskelbiopsin som dom gjorde i vänster arm. Fick lokalbedövning och sen gick dom in och tog massa prover på muskelvävnaden. Dom fick ta många bitar för jag hade en del muskelfet så dom fick ta lite fler för att vara säkrare på att det skulle vara bra bitar att undersöka. Så nu får jag vänta någon vecka innan jag får svar, antingen att jag får svar att biopsin har gjort att vi hittat vilken myopati jag har annars blir det fler prover för att hitta rätt. Ska boka tid på vårdcentralen om lite mindre än två veckor för att få plockat stygnen.
 
 
Så här såg det ut när jag kom hem, man hade som värsta träningssvärken dom två första dagarna sen har det bara känts bättre. Är i vissa rörelser som man fortfarande känner av det men är snart bra igen 😀
 
Puss 💖 Kram
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0