4år har gått :)

Tjenare på er!
Igår var jag hemma på vårdcentralen i löberöd för och plocka stygnen efter muskelbiopsin! Ser jättefint ut och läkt bra. Ganska coolt ändå att dom snittat upp 2cm men ärret har krymt nu under läkningen. 
 
 
Efteråt när jag kom hem till mamma och pappa så var Molly överlycklig att se mig, har nog aldrig sett henne så glad över att se mig innan 😍 Så det blev massa kelande några timmar innan det var dags att åka hem igen. 
 
Kom på innan idag att igår hade jag bot i min lägenhet i 4 år 😲 Känns länge men kommer ändå ihåg inflytten så jäkla väl. Men jag trivs i min lägenhet så hoppas på att jag kan bo här många år till :)
 
Puss 💓 Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0