Inte läst bok sen skolan

Godkväll på er!
Idag har varit en sån där tråkig dag som kommer i emellanåt! Kroppen har varit helt orkestlös och värker i händer o fötter men förhoppningsvis så känns allt bra i morgon igen. La mig en stund på soffan innan idag och börja läsa en BOK, jag som inte läst en bok sen jag gick i skolan. Men ville komma ifrån dator och mobil ett tag och försöka fokusera sig på att läsa och stänga ute all stress och oro 😊 Började läsa två kapitel av"Pojken som kallades det" den är väldigt bra och gripande berättelse och är verklighetsbasserad. Blev rekomenderad att läsa den när jag gick i skolan av en lärare, boken är ju inte så tjock så jag gick med på att läsa den. Och det är jag glad att jag gjorde fast det var lite jobbig att veta att allt det jag läste hade hänt någon på riktigt! Skrämmande vilken värld vi lever i! Så har ni inte läst den så rekomenderar jag er att göra det, finns två upp föjare efter denna. Ska se om jag har lugnet att läsa dom näst kommande också 😃
Nej nu är klockan mycket så nu får man hoppa i säng o läsa något kapitel innan man somnar, natti natti.
 
Puss 💚 Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0