Seg dag

Godkväll på er!
Idag har varit en riktigt slö dag inte orkat mycket. Har åkt på förkyldning som kommer typ varje höst när det blir kallare ute. Tyckte att det kändes som det skulle gå över snabbt men det gjorde den inte men förhoppningsvis är jag snart fit for fight igen. På fredag ska jag vara typ barnvakt till min kusins lille grabb Oscar dock är hans mormor också där men hon jobbar så då ska jag passa på och busa och mysa med Oscar ♥ Så mormor får jobba i fred.
 
Här har vi krulltotten! Här får han plats i leksakslådan men nu är han lite äldre så nu tror jag nte han får plats där längre :)  Men det ska bli kul att umgås med den här lille grabben. Och sen på kvällen blir det fira Robin för han fyller år. Så jag ser fram i mot fredagen :) 
 
Nä nu är det dags att gå och sova så god natt och sov gott ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0