Long time no seen

Godkväll allihopa! 
Det var ett tag sen jag skrev här inne så tyckte det var dags att skriva några rader. Nu har jag väl börjat känna att det är dags att hitta en egen lya och kanske lära mig att jag kan klarar mig själv. Skulle det va att det är något jag är osäker på eller inte fixar så har jag människor att fråga om hjälp hos. Har lämnat intresseanmälan på några lägenheter och har inte fått komma på någon vissning än, men försöker hålla hoppet uppe! Har några lägenheter som jag gärna hade velat ha som jag tycker är bra planerad. Plus att där är tvättmaskin/torktumlare och microvågsugn i lägenheten så det hade ju känts riktigt bra och att jag slipper köpa micro då :) Har en del kvar att köpa när jag får en lägenhet. Hittade förra veckan nersatt pris på bord och stolar så valde att åka o köpa det när det var lite biligare, passade även på att köpa tv-bänk. Det roliga och som gjorde mig glad var att jag hade kollat priserna på jysks hemsida och sen när jag väl kom fram till kassan och skulle betala så fick jag det för 950 kr billigare :) Så dom hade glömt att ändra stycke priserna på hemsidan så jag fick det änu billigare än va jag väntat. Sånt gillar vi :P
Tyckte det var så jäkla fint så jag är super glad att jag köpte det. Nu får jag bara hoppas att jag får napp på mina lägenhets sökningar så man kan få börja använda det någon gång och alla mina andra grejer som jag bara väntar på att få packa upp i min egna lya. 
 
Så visst längtar man en del till att få sitt eget men sen kommer jag sakna mina älskade vovvisar Molly och PleXus känner mig trygg med dom i min närhet och kommer sakna att ligga och gosa med dom och Molly som krypper in under täcket och håller mig varm ♥ Men får åka hem i mellan åt och mysa lite med dom.
 
Sleep well ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0