MOBILEN DOG UNDER NATTEN!

Tjenare!
I morse vakna jag strax över elva och låg kvar o kolla facebook på den gamla mobilen och ett o tre så knackar det på fönstret i storarummet. Drar på mig en tröja o gå o kollar då är det mamma " Kan du öppna, vi har försökt o ringa dig innan vi körde hemma ifrån och ända tills nu" OPS... min mobil hade blivit urladdad under natten :/ Vi hade ju snackat att dom skulle komma in en dag och att det kanske skulle kunna bli som i dag. Men lite isglass till dom medans jag kläde på mig så var dom glada igen ;) Sen åkte vi och åt lunch på kina resturangen, är ju ganska gott. Men vi prickar aldrig in torsdagen då dom ska ha min favorit rätt Red curry kyckling :( Men men får väl gå ditt och käka en torsdag så jag kan få min red curry :)  Mätta och belåtna åkte vi vidare till Netto för lite inhandlig av nödvändigheter får passa på när man kan få skjuts.
 
I går kväll hitta jag en super gullig chihuahua på blocket mitt hjärta smälte lite mer än vanligt. Den hade den täckningen som jag tycker är jätte fin och som är ganska ovanlig här i Sverige i alla fall.
Visst är hon fin!?
 
Men har tyvärr ingen ekonomi för en hund i dags läget. Men någon gång när det är bättre ställt som vill jag ha en hund med denna täckning och kanske till och med en chihuhua. Chihuahuor dom är små och gosiga och det är lite lättare att ta med sin lille bebis. Men har redan min bebis hemma hos mamma och pappa så blir nog ingen ny vovve förenst PleXus har blivit tillräckligt gammal för o lämna jordlivet. Men man blir ju sugen när man ser en sån här liten dunboll.
 
Puss & godnatt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0