Tupperware party

God dag allesammans!
Igår hade jag tupperware party här hemma. Min kusin och hennes dotter som höll i det bjöd på nybakat bröd och demostrerade några produkter man kunde hacka lök och göra olika röror i. Jag hade först tänkt bjuda på kaffe och  kaka men Nettan kom på att vi kunde baka bröd och göra röror i stället och det blev mycket bättre. Var mycket trevligt fast vi bara var ett par stycken. Jag shoppade själv några grejer, blev lite fler i slutet för att jag skulle komma upp i den tackgåvan jag ville ha :)  Fick denna flaskan bland annat nu när jag valde att ha ett party och en mått kana på 1.25 l
Blev så glad när jag fick grejerna och hade beställt ett set med skålar bilden gör inte sig riktigt rättvis men skålarna är i neon färger skit snygga :P
 
 
Längtar när grejerna jag betällde igår också kommer :) Så nu är kistan full så nu får jag hitta någon annanstans att lägga sakerna. Så nu när jag köpt det jag vill ha och behövde från tupperware så ska jag försöka lägga undan pengar så jag har för det jag ska köpa på IKEA och lite möber när jag väl ska flytta. Har hittat en del möbler jag vill ha så får bli lite nytt och resten begagnat för det jag ville ha skulle gå på en del tusenlappar - soffa var det dyraste :( Men man får se vad man skrapat i hoppa när det väl är dags för flytt. 
Min kusin hade hittat en lägenhet som hade passat mig skit bra men den rök snabbt och jag var inte snabb nog :/ Men får vara snabbare på det nästa gång! 
 
Puss o Kram ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0