Min lille bebis mår bra igen

För två veckor sen ringde mamma för och få en tid hos vetrinären, för o få kollat upp PleXus rumpa! Vi fick en akut tid en timme senare, jag stanna hemma med Molly medans pappa och mamma åkte in med honom. Och när dom kommer hem igen så får jag reda på att det är en tumör han har i rumpan, Jag blev ledsen och orolig just för tumör förknippar jag med något farligt och var rädd att jag skulle missta honom. Vetrinären hade tagit runt knutan i rumpan och sa direkt att det här är en tumör. Men vi fick en tid dagen efter för operation där dom äver rekomendera att vi kastrerade honom. På eftermiddagen när vi hämtade honom så kom vi lite tidigare och då va han ute tillsammans med sköterskan men vägrade gå någonstans men när vi kom och pappa tog kopplet så gick han en stund med honom. Sen fick PleXus gå med sköterskan in igen och bli lite ompysslad innan vi kunde åka hem med honom. Efter en stund så fick vi komma in och vi pratade om hur operationen hade gått och vad som väntade när vi kom hem. Men allt hade gått jätte bra och dom tyckte han hade piggnat till fort för o va 10år. 
 
Här är min lille kille, en aningen trött och fortfarande lite groggy! Så pappa fick lyfta ut han i bilen, jag och PleXus satt där bak och vi hade lagt en filt så han skulle vila men han ville heldre sitta och titta ut fast hans ben knappt ville hålla han uppe.
 
Och idag har vi varit tillbaka för och plocka hans stygn det gick också jätte fort tog inte många minuter. Och kliniken hade skickat iväg tumören för analys så vi fick även svar på att den var en godartad tumör, så det var jätte skönt att höra. Så det är så skönt att se att min lille kille är mycket piggare och gladare, svansen gick som en propeller hela bilresan hem idag :)
 
Puss ♥
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt ❤❤

Svar: Ja det är skönt att han är piggare och en gladare hund <3
Annis

2015-11-05 @ 09:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0