Grötfrulle!

Dagens frukost blev havregrynsgröt med färska jordgubbar och lättmjölk! Har aldrig tyckt så mycket om havregrynsgröt men provade att slå i en matsked med jordgubbsprotein och det blev genast mycket godare!
 
Denna helgen har varit lite svår att komma ifrån matmässigt! Det har ju varit smörgåstårta något glas cola och lite kakor både lördag, söndag och tog även en negerbulle igår. Men idag har jag kommit igång igen och äter som jag ska. Var lite rädd att det skulle bli som tidigare gången när man försöker äta bätte o så fuskar man 1-2 dagar så fastnar man i gamla vanor. Men det gjorde jag inte denna gången :) Igår hämta jag ut mitt paket på posten med mitt protein och en shaker.
I love shakern den är neon rosa, den är så snygg!! Blir att prova proteinet här hemma först för o se hur magen reagerar, för när jag drack protein sist gick min mage bananas! Och det är ingen höjdare när man är på gymet eller är på väg där ifrån! Nej nu blir det kolla på Hart of dixie.
 
Puss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0