150304

Tjenare!
Ser nu att inlägget jag gjorde innan idag inte har kommit in, så jäkla dryggt! Idag blev det bananplättar med färska jordgubbar till frukost!  Detta tycker jag är riktigt gott så detta hade jg kunnat äta varje dag :)
 
Har hittat dessa tränings tights från MRR dom är så jäkla snygga!! Så när jag har gått ner några kilo till, så blir det nog att belöna sig med dessa :) Och se om man kan hitta något snyggt linne till!
 
Vill ha en långärmad tröja också, är så kallt när man börjar träna plus att det tar en bra stund innan man får upp värmen! Så får spara lite nu så jag kan köpa något nytt i alla fall :)                                                              
 
Dagens middag ser kanske inte ut att vara den godaste men den var god och det skulle gå snabbt! Och måste variera mig kan inte äta kyckling varje dag ;) 
 
Puss ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Miss Baby Peaches

Gud vad gott det såg ut med plättar och jordgubbar!

Svar: Det är riktigt gott så prova det :)
Annis

2015-03-04 @ 19:53:51
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Gott!

2015-03-04 @ 21:15:18
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0