Rensning och påfyllnad av kistan!

Godkväll på er!
 
Jag och mamma var på ÖoB idag fick handlat lite schampoo och balsam och hittade billiga skärbrädor och en 3-pack saxar som jag stoppade ner i min flyttahemifrån kista! Kistan var ganska full med allt som skulle va där och lite annat som inte skulle vara där :) Så blev och rensa bort några saker och omorganisera så allt fick bättre plats, så nu får där plats lite till som inte allt för stort! Och så fick jag skrivit upp vad jag har så jag vet vad jag behöver den dagen jag ska flytta. Har hittat muggar på IKEA som jag vill ha, och bytta ut mot några av dom vanliga muggar jag har. Och köpa några glas som jag kanske också vill ha. Jag har 2 st iittala muggar som var snygga jag gick in o skulle se om man kunde köpa så man hade sex st av dom - dom kostade 179 kr styck så jag tror jag skett på de ;) Dock har jag sex stycken av några andra muggar så det får räcka.
Har hittat grillbestik på cervera som jag tycker om så blir kanske köpa dom någon gång eller önska mig dom i pressent i november. :P
 
 
Är skönt att man samlat på sig saker till hemmet nu i ett antal år, så det bara är typ gryttor och lite annat som ska köpas när dagen d är här.
 
Godnatt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0