Peppad och inspirerande helg

Har suttit en bra stund nu och läst och kollat igenom min och Sandras gamla tränings blogg. Det är kul och sitta och se hur det gick för oss på den tiden, ska jag va ärlig så gick det ju bara bra ett tag sen råkade vi släppa greppet om både vikten och bloggen. Men nu har vi bestämt oss för att starta upp bloggen igen och börja peppa varandra i målet att gå ner i vikt änu än gång! Den här gången kommer vi lyckas!!!
Blev riktigt glad igår när jag träffade Sandra och se att hon gått ner i vikt, det peppar mig att fortsätta med min viktnedgång som tyvärr ståt stilla 2-3 veckor det brukar ju vara i denna perioden som jag brukar släppa tänket och börja käka godis o chips igen. Men nu har jag fått lite tips på vad jag kan äta och när och att jag måste ut och röra på FLÄSKET :) Men nu är det vår så nu är ju igentligen den bästa tiden att vara ute på promenader det är inte för kallt och inte för varmt :) Så nu blir det att höja några växlar och köra på så länge jag är igång kan det ju inte bli värre i alla fall :)
 
 
Här är några bilder från min o Sandras blogg! Denna sista bilden på mig älskar jag tycker den är så fin!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0