Jävla skit daag!

Denna dagen har ju inte varit den bästa! Började redan i morse när färdtjänsten inte kom förens 08:40 när dom ska hämta mig 07:50 det så jag kom ju 30 minuter för sent till praktiken. När jag väl kom till jobb så hade jag, chefen och handläggare på arbetsföremedlingen möte. Fick reda på att där inte fanns några pengar, så jag skulle kuna bli anställd så blev ju besviken och ledsen. Man går från praktik till praktik och det leder aldrig till jobb, så börjar tröttna på o kämpa och vara glad. Kommer ju aldrig komma vidare i livet! Kommer ju kännas jäkligt hårt att lämna alla trevliga och underbara människor man lärt känna på Häggenäs! Så nu är det bara och försöka hitta en annan praktik medans man fortsätter på Häggeäs sommaren ut. Så allt känns förjävligt nu, allt man gått o hoppats på om man skulle få jobb är borta. Förstår inte varför just vår familj ska behöva kämpa så in i helvete för att något litet ska gå åt rätt väg. När där finns andra som inte gör ett jävla skit och får allt serverat på silverfat och inte behöver kämpa något alls.  
Men men så är livet antar jag!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sandra

Det finns INGEN som får någonting gratis. Det gäller att kämpa och aldrig ger upp. Man får tyvärr i dagsläget kämpa hårt innan det lossnar. Se till att forsätt kämpa och försök hålla humöret uppe! Någongång kommer det bli bra, det gäller bara att kämpa och stå ut fram tills dess! Du klarar det Annis pannis.

Svar: Jo en del får tyvärr det eller kommer undan med en del! Men jag hoppas att nästa praktik blir lika bra som denna! Och hoppet går ju lite på att dom ska hinna ändra sig på dom månaderna jag har kvar! Men är väl bara o kämpa vidare lite till.
Annis

2014-05-12 @ 22:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0