Im back för 511 gången :)

Då var man tillbaka igen efter typ 3-4 månader med blogg pause :) Har väl inte hänt så mycket sen sist, men jag har fått en ny praktikplats där jag trivs jätte bra! Är ju ca två mil från där jag bor så är ju skönt att inte behöva åka så långt varje dag! Igår var det 1 maj och då var jag ledig men sen var det på det igen o jobba idag, tyckte ju först att det kändes lite bull att jobba idag! Men det gick skit bra idag jobbade ju med dom jag trivs bäst med, vi skojar och små jävlas med varandra utan att man tar illa upp. Sen berätta dom jag jobbade med att dom vill nog förlänga praktiken/jobb ett tag till! Så blev jätte glad och att dom trivs med mig också, så man har kanske äntligen kommit upp ur oturs brunnen nu och kan komma vidare i livet! Men vi får väl se vad som händer på nästa möte :)
 
Men nu ska jag kolla på Let´s dance och heja fram Benjamin och dricka min Loka!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0