Nervös inför imorgon!! :S

Då var man ny duschad och så har jag byttat rent i sängen, finns ju inget bättre än att gå o lägga sig i en ren bäddad säng :) Innan maten så kleta jag in en ansiktsmask det var kletigt o mysigt men att ta bort den var inte fullt så skönt :P Men jag blev några pormaskar mindre i alla fall! Så nu är man len som en baby rumpa :)
 
 
Strax blir det kolla på "Så ska det låta" sen får man ta fram kläder tills i morgon! Blir att ha klockan på strax innan 7:00 i morgon, färdtjänsten ska vara här 7:45 så dom får gärna vara lite sena för tar inte mer än 10-15 min till hörby och jag börjar 9:00. Jag är nervös inför i morgon, mycket som kör runder i mitt huvud, kommer jag klara det o kommer det gå bra? Men men hoppas allt går bra, och så får vi se vad som händer!!
 
Puss o Kram <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0