Jäkla skit dag!!

Denna dagen har fan varit en katastrof! Börjar i morse när färdtjänst gubben knappt hittar hit när pappa ändå förklarar vägen, så det leder till att jag kommer 15 minuter försent. När jag sen kommer till praktiken kommer chefen och frågar om jag kan stanna kvar någon timme för min hanläggare från arbetsförmedlingen skulle komma! Så jag stannar kvar och strax innan hon kom så kallade chefen in mig på kontoret och förklarade att jag inte skulle få fortsätta min praktik där. För att dom hade satt mig på dom lättare grejerna och när jag kom upp i typ klass 2 så fixade inte jag den grejen för att jag har min muskel nedsättning. Är alldeles för klen i mina händer och armar :(  Så han sa att jag kommer inte fixa maskinerna heller, o det skulle bli något strull med dom så måste man ha lite styrka i armarna.
 
När jag satt där inne försökte jag hålla tårarna inne men till slut gick det inte längre! Hade verkligen varit positiv till detta och hoppades så innerligt att det skulle ge mig jobb :(  Men det skett sig som alla andra gånger!  Känns som man kämpar o kämpar men det leder aldrig framåt eller till något bra. När vi snackat klart, så bjöd företaget på fika i med vi var färdiga 40 minuter tidigare än vad min färdtjänst skulle komma. Så vid 15:00 kom färdtjänsten o hämtade mig då skulle vi köra o hämta upp en till någonstans vid ekeröds matstället o det var mitt ute i ingenstans och när vi är typ 300 meter från huset så ser vi att där är 1.5 decimeter snö om vi skulle fortsätta fram så hande vi fastnat!  Så vi kunde inte göra så mycket så han tog bort den turen, så vi börjar backa tillbaka dom ca 100 meterna och vi fastnar i snön och jag är verkligen jätte kissnödig och som tur är så lyckades vi ta oss loss. Vi chansade sen på vägen hem att våra små vägar inte skulle vara igen snöade, och vi hade tur där var en del snö men vi kom fram så, efter allt velande o rund körningar så var jag hemma igen vi strax över 16:00. 
 
Nä så denna dagen har inte alls varit speciellt rolig! En SKIT dag helt enkelt!!
 
Puss o Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0