Första dagen på praktiken!!

Godkväll! 
Nu blir det strax att krypa ner i sängen och kolla på paradise hotel, blir ju upp TIDIGT i morgon. Ska gå upp vid 05:50 och då får jag ändå sov morgon för pappa kör mig till praktiken i morgon, för jag råkade ringa o ändra mina färdtjänst tiden för sent.. Så får fixa det medesamma i morgon när jag kommer till praktiken :/ Sen kommer jag få gå upp vid 05:00 *GÄSP* dom andra dagarna. Är ju igentligen ingen morgon människa men tycker sen att det är skönt att komma upp, så har man arbetet gjort sen :) 
 
Detta är vad jag gjort på praktiken idag! Började med lite enkla grejer för o komma igång, men ack så viktig del detta har endå. Det blåa är en sorts plat slang som ska skäras av efter speciffica mått! Som man senare sätter på och smälter på dialys slangar så dom håller tätt. Så alla delar är viktiga handlar om liv o död! Blir väl göra detta också i morgon sen skulle jag nog få prova på nåt annat. Nu blir det sängen jobbar 7-11:20 i morgon!
 
Puss o Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0