Fix innan praktiken!

Tjenare!
Innan idag skulle jag ringa o fixa med färdtjänst till måndag, jag tänkte ju att dom har ju öppet typ 17-18 så jag stressade ju inte direkt så jag käka frukost o sånt innan. När jag väl ringer så skulle jag tydligen ha något godkännande av min handläggare där, så jag ringer ditt jag skulle och givetvis har dom bara telefontid mellan 9:00 - 13:00 så ringde jag 13:10. SÅ JÄVLA TYPISKT!!! Men tur nog så är där en morgondag med, så får ringa dom direkt i morgon. Igår så skulle det ju jag skrivit på papper om det skulle bli praktik, men min person på AF var tvungen att gå innan mig igår så det skett sig lite :/ Så nu måste papperna fyllas i direkt och skicka tillbaka med vändande post så jag blir försäkrad om något skulle hända. 
 
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0