Måndag & Tisdag

Tjenare! 
Dessa två första dagarna på praktiken har jag varit skit trött, har varit några nätter nu med väldigt lite sömn! Har varit nervös inför nya praktiken, fast jag försökt tänka på annat. Så lagom när man somnat så är det nästan dags att gå upp. :S Färdtjänsten kommer o hämtar mig 06:45 så igår var jag på praktiken 07:20, 40 minuter innan praktiken börjar. Och idag kom färdtjänsten redan 06:30 så var på jobb 07:05, det är lite drygt att behöva stå ute o vänta ända till 08:00. Det är det ända jag ska gnälla på idag ;P Men själva praktiken funkar bara bra alla är snälla och väldigt hjälpsamma o alla kommer fram o hälsar, så jag känner mig väl omhändertagen :) 
 
 
Nej nu blir det tvn en stund innan sängen, så man kommer upp i morgon. 
Puss o Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0