Trevlig lördag hos familjen Öhman!

 
God söndag på er!
 
Igår var jag hemma hos Sandy pandy hela dagen! Vi bakade cheescake som vi skulle ha till efterrätt, och sen blev det Flygande Jacob till middag som Sandys mamma gjorde. Va kan jag säga mer än att det var sjukt gott :P
Typ andra gången i mitt liv jag käkat flygande jacob och det var super gott båda gångerna. Efter middagen så var det så fint väder så vi tjejer gick en sväng i byn. 
 
 
Sandra har tjatat om hur kul Gin rummy var, så jag börja läsa lite regler och skulle se om jag kunde lära mig det, lite av reglerna fastna men det mesta gjorde inte xD Men vi började spela och man fattade mer o mer hur det spelet gick till. Det var ett roligt spel, fast jag förlorade STORT :) Så vid 01:20 var man hemma igen efter en trevlig dag med bak och spel och promenad hos familjen Öhman :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0