Utmaning!

I middags var min farbror här och han är sån som gärna vill jämföra sin vikt med andras. Så frågan blev ju vad jag vägde!? Och jag vägde 1 kg mindre än honom,så nu blev det en utmaning mellan han och mig! Den 28/6 om två veckor ska vi väga oss igen o se vem som gått ner mest eller rättare sagt vi ska se om han har kommit under min vikt. Om han inte kom under min vikt tills dess så skulle jag få 200 spänn :) 
 
Våra sätt att gå ner vikt!
 
Mats: Fasta 2 dagar och ät vad du vill resten av veckan och promenader
 
Annis: Skipa läsk,chips och choklad! Äta mindre och dricka mycket vatten, eller så kan man kalla det äta som en mus och skita som en elefant xD Men sen blir det förhoppningsvis snart simning igen och sen får det bli promenader på det. 
 

Så det ska bli kul att se om han pallar med fastan i två veckor (4dagar) :) Ska bli kul att se om jag håller mig under honom ;) Så nu får jag försöka skipa potatis och sånt onödigt. Får bli mycket omelleter/äggröra o sallader och kanske en o annan skiva skinka/kalkon. Och kanske bytta ut frukosten eller kvällsmaten med kvarg och funlight =P
 
DET HÄR SKA JAG FAN VINNA!!
 
 Bild: google
 
En peppande bild!!
 
Puss haj <3
 
 

Kommentarer
Postat av: sandraa

Hejjja Ann!! glöm inte gå ut en promenixed vovvarna. Det är avkopplande samt lite gratis motion. :)

Svar: Nej får få tummarna ur röven o komma ut lite :)
Annis

2013-06-15 @ 09:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0