Tjabba, Tjena, Hallå!

Det var inte igår! Närmre 3 månader sen sist :) Men ska försöka att uppdatera lite oftare nu, inte låta det gå 3 månader i mellan iallafall ;) 
 
Men vad som hänt sen sist jag skrev, är väl mest att jag och min vän Sandra har skaffat badkort! Jag har väldigt svårt att aktivera mig att röra på mig. Har ju alltid älskat och simma/bada ända sen jag var liten så det blev kanon med badkort för min del :) Sandra har även lärt mig att simma crawl, det är roligt nu när man lärt sig det. Är väl dock långt i från proffs men det går snabbare än både bröst och rygg sim! Men händer ju i bland att man glömmer andas ;) Vi försökte få in så vi åkte o simma 2-3 gånger i veckan och det har funkat ganska bra :) Dock har vi lite uppehål just nu för Sandra är i huvudstaden och jag har lite svårt att ta mig till badet själv :/ Men hon kommer hem om någon vecka o då blir det förmodligen full fart igen :) 
 
Har nu dom senaste två veckorna sålt undan lite grejer, så när min "privat chaufför" kommer hem igen ;) så ska jag ut och shoppa byxor och träningskor som jag velat ha en evighet nu :)
 
 
Gamal bild men väcker roliga minnen! 2008 var ett sjukt bra år med bra minnen!
 
/ Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0