Midsommardag 2013

Då var dagen man längtar efter varje sommar här!
Vaknade vid 10:15 då var det bara att palla sig upp! För att hinna hjälpa till med maten vi skulle ha med till midsommardags firandet hos moster. Detta året tog jag med Sandra som också fick vara våran chaufför! Mamma och pappa brukar vilja åka hem så tidigt så vi körde själv. Lagom när Sandra kom hem till mig så var jag färdig med förberedelserna. Då var det bara klä på sig och borsta tänderna, sen åkte vi mot bjärred. Det såg ut som det skulle bli regn och skit väder på ditt vägen, men det blev sol och fint väder iallafall. Vår middag blev hemma lagad potatissallad och inner/ytterfilé var sjukt gott. Fick myst några gånger med lille Oscar också under dagen :)
 
 
Fick tagit några bilder oxå under dagen, så tänkte vissa några :)
 
 
Jag och mina älsklings kusiner <3
 
Me and my BFF <3
 
Stolt morfar kan jag säga
 
Stolt mormor :)
YODA
 
Det blev en mycket trevlig dag med trevligt folk! Sandra fick träffa på min knäppa/knassig släkt! "Släkten är värst" eller hur är det nu "Familjen är kanske värst" ;)  Jag o Sandra åkte hem strax efter mina kusiner åkte, då åkte vi hem till mig o spela lite spel :) Så det var den dagen :) Hade super trevlig träffa folk man inte träffar så ofta och kul att Sandra hängde med.
 
Puss <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0