Denna kväll/natt slutade ju bra! :)

Vid 22:00 tiden blev det kvällsmat och undertiden  får jag sms från min bästis, som fråga om vi skulle ses?! Så hon kom hit. Vi tog en kvälls/natt promenad med vovvarna i den underbara sommarkvällen. Det var super mysigt vindstilla och inte allt för kallt :) Blev ca: timmes promenad, skönt då förbrände man väl kvällsmaten iallafall :) Så det blev en trevlig kväll/natt med promenad, trevligtsällskap och kortspel. Kan säga att det var mer än jag som har saknat Sandy pandy när hon varit i huvudstaden. Mina hundar blev super glada när hon kom innanför dörren :) Dom vet att när Sandy kommer då blir det oftast att gå ut :) 
 
 
Puss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0