Dag 1 av 2

Den här utmanningen med min farbror kommer gå åt skogen. Nu har det varit midsommar och det har varit lite förmycket av det goda :/ Så har inte riktigt kommit igång med att käka som jag skrev i tidigare inlägg och motionen ska vi ju inte snacka om. Vikten den står kvar på detsamma som när vi startade utmanningen :/ Och nu är det väl typ fredag eller måndag, som vi ska väga oss igen. Har jag tur så går det åt skogen för farbror Mats också.. Men nu den sista veckan, har jag startat på samma viktnedgångs sett som han. Så idag har jag fastat och det blir imorgon också om jag inte blir allt för hungrig! Så nu längtar jag bara till torsdag så man kan få börja käka igen, och sen blir det förhoppningsvis bio också på torsdag.
 
Gud va jag är sugen på en Grilled Chicken wrap!
 
Fy fan va gott det hade varit! Men vatten och buljong är också gott.
 
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0