Kropps måtten har minskat lite!

Tjenare!
I morse tyckte jag det var dags att ta om mina kroppsmått, för o se om det hade blivit någon skildnad sen sist jag mätte mig. Det var ju några månader sen sist! Men det här med att gå ner i vikt har ju gått lite upp o ner, MEN det hade gett resultat dom få kilona jag gått ner. 
 
Minskat
* Midja -3 cm
* Byst -8 cm
* Stuss -5 cm
* Lår H -7 cm
*Lår V -6 cm
Inga mega resultat men några cm mindre har man blivit i alla fall! Så nu blir det att försöka att gå ner änu mer :) så länge det sakta neråt och inte snabbt uppåt så kan jag leva med det :) 
 
Puss <3
 

Kommentarer
Postat av: Mathias R

Håll ut nu så du inte ger dig direkt om det stannar ett tag, så brukar det vara.

Svar: Nej jag ska försöka! Kan ju hoppas att det går ner ett tag nu, i med det stått still ett tag nu.
Annis

2013-07-01 @ 12:33:25
URL: http://minabilder.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0