Tradigt besked :S Men läcker tanläkare :P

Idag var man uppe strax innan 8:00, skulle vara hos tandläkaren 10:00. Jag tycker verkligen inte om att gå till tandläkare, det är obehagligt och kostar skjortan..  Det var dags för tandhygienisten idag, hon tog bilder på tänderna och som jag redan visste så har jag bittit av min tand så där är en stor skåra i tanden. Tandhygienisten fick gå och kalla på en tandläkare för att kolla på bilden av min tand och kolla tanden. Och han var HELT OK att titta på :P Men ialla fall det tråkiga är att förmodligen går det inte laga tanden och antingen får jag bara dra ut eller så får dom fixa brygga :S Som skulle kosta typ 7000:- :( Men han var noga med att säga att han fick kolla in tanden noggrannare, för att ge ett korekt uttalande. Men hoppas han säger att det går att laga, så jag slipper ha en glugg och slipper betala 7000 spänn :(  Men vi får se hur det går!!
 
Puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0