Long time no see :P

Godmiddag på er!
Usch.. det var länge sen jag bloggade sist! Ändå har här varit en o annan inne kollat, det är kul att jag har trogna läsare :) Ska försöka bli bättre, i bland är det svårt att komma på vad man ska skriva om :/ 
 
Jag skulle igentligen följt med mina föräldra till Eslöv för en stund sen, men ångrade mig i sista stund. Gå i affärer då blir det bara att man handlar och onyttiga saker. Men det gjorde att jag drog arslet ur sängen i tid idag iallafall :) Fick ringt till Cyberphoto och frågat varför jag inte fått någon orderbekräftelse, dom hade haft IT-problem så min order hade fastnat i dator basen men dom hitta min order och skickar skickar den idag. Men nu ska jag fortsätta städa mitt rum. Lägger in några bilder från bröllopet jag var på föra månaden lite senare.. 
  
 
See yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0