Seriöst det här med Melodifestivalen..

..det är samma sak varje jävla år! Artisterna som borde gå direkt till final antingen åker dom ur tävlingen eller så går dom till andra chansen. Precis som igår! Jag och Sandra satt och kollade igår och blev lika besvikna över hur resultatet slutade, eller jag blev mest arg. Så jag tog ut min vrede på facebook över bland annat hur resultatet blev och hur fan Sean äckliga banan kunde gå direkt till finalen. Tycker mest han är irriterande och äcklig.  Förra året då kund man peka ut Looren som vinnare av melodifestivalen direkt! Men det är fan inte ofta man kan göra det..Men detta var hur jag tyckte det resultatet skulle slutat igår!
 
Direkt till final
 
 
Andra chansen
 
Felicia tyckte jag var helt okej, kunde stått mellan henne och Sean Banan till andra chansen. Men han skulle verkligen inte direkt till final. Han är en BIG baby! 
 
Men kvällen blev rolig trots allt, med alla diskussioner på facebook! Vi kollade Glee efter mello för o dämpa min ilska. Men det slutade med att vi satt och snackade och höll på med diskussionerna på facebook, så det får bli och kolla dom senaste 2 avsnitten igen, med full attention :) Sandra svek mig och åkte hem typ vid 02:30 =) Så då var det bara att gå och sova, dock fick jag två mysiga hundar som valde att dela säng med mig :) Sen kom pappa strax efter jag somnat och fråga om hundarna var hos mig :)
 
Puss <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0