Lördag 16/2-13

Igår var jag nere hos min farbror på lite familje kalas! Fick träffat kusinerna, är ju inte så ofta man träffar den sidan av släkten så det var roligt att ses :) Det bjöds på flyggande jakob till middag, hade aldrig käkat det förut! Blir ju inte sånt här hemma när man har en mamma som är allergisk mot nötter/mandel :( Men det var riktigt gott, så det får man käka igen :) Sen blev det två olika kladdkakor till efterätt med vanlig grädde och hallongrädde. Så det var mycket gott under kvällen :) Jag började dock få sjukt ont i magen ett tag under kvällen, men det gick över efter en stund.. Skönt nog, hade trevligt så ville inte åka hem. Pappa kom o hämta mig vid 23:30 han hade sagt till mig innan att jag skulle se till o va klar då, men när han kom stanna han också o snackade lite skit så vi var hemma 00:15 istället :)
 
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0