Min nya baby!

Tjabba tjena hallå! 
Imorse väckte pappa mig 08:30 jag var lagom glad då! För hade nästan precis somnat om efter att legat vaken någon timme, men studsa upp som en studsboll ändå för jag visste vad vi skulle! Vi skulle åka till elgiganten köpa en ny dator till mig :) Jag var lite skraj att datorn jag kollat in skulle vara slut såld, för det brukar vara min tur när jag hittat något bra jag ska ha. Men där fans i alla fall en kvar till mig :) köpte även en kylplatta! Jag sitter ju alltid med datorn i knät så för att unvika att datorn blir så varm och förlänga livslängden på den. Min förra dator blev ofta varm och nu dom senaste 2åren har adapter blivit så varm så stömkablen stänger av sig så man kör på dator batteriet. Nä så det var lika bra o köpa en kylplatta också :)
Här är skönheten! 
Denna är ju bättre än den gamla MEN jag gillar inte det nya operativsystemet (windows 8) men dom säger att man lär sig :S Tycker mest det är klyddigt o jobbigt!
Men ikväll blir det att streama lite film nu när man har HDMI uttag i datorn! Och hoppas på att det inte laggar  :)
Nä men nu blir det fixa med den gamla datorn o spara ner det jag ska ha kvar på hårdisken. I fall den skulle släga in handuken, så grejerna inte går förlorade. Känns som det är nära! 
 
Puss & Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0