Många hekton små.. Kämpa på

Tjenare på er!
Igår var det ju söndag och det var dags att väga sig igen, vågen stod på -1 kg! Det var väl ganska bra tycker jag, gick ju dock ner 2 kg veckan innan så hade ju hoppats på detsamma denna gången :/ Men får väl kämpa hårdare tills på söndag så kanske det vissar lite bättre resultat :) Mitt slut mål är ju att komma ner till 53 kg, så småningom.. Hoppas bara att man kan hålla sig motiverad och peppad så länge.. Ska försöka komma igång riktigt med motionen också, det går ju inte så bra med det just nu :/ 
 
 
Dessa månaderna nu innan jul kommer det en del kalas, så då får man ta det lite lugnt med allt det goda så man inte faller tillbaka..Men det ska nog gå bra :)
 
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Annica

Det känns som att du absolut har rätt tänk snäckan men det svåra är ju att hålla det när det tryter. Det "räcker" att man går ut och går. Det måste inte vara styrketräning eller pass. Så gå minst en runda varje dag. Jag hejar på dig! Puss

Svar: Tack Annica! Glad att du tror på mig <3 Tack för att du kommer in och pushar mig :)
Annis

2012-09-18 @ 08:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0