Känns mer som en måndag..

Känns mer som måndag än en söndag! Jobbade idag så det känns lite bakvänt med dagarna, dom gångerna jag jobbar så är det nästan alltid på vardagarna, har sagt att jag kan ta någon helg i bland men inte för ofta.. Hade jag haft körkort så hade det ju funkat men nu får ju pappa köra mig dom helgdagarna som jag jobbar och det blir ju inte så mycket förtjäns då.. Men det har gått bra idag ialla fall jobbade med Tanja, allt flöt på bra så blev bara 1 timmes övertid.. Undra om man får OB när det är helg :/ Hoppas man får någon dag till denna månaden, så det blir lite mer pengar. 
 
Blir sista dagen idag med godis och läsk/saft på ett tag. Ska försöka nu för miljonte gången att gå ner i vikt och komma igång att träna 3 gånger i veckan.. Och försöka att skita i att väga mig så ofta, blir bara så besviken när det står still. Har lite onyttiga grejer kvar det som inte käkas upp idag, slänger jag i morgon.
 
* Mål *
Gå ner 12 kilo till julafton är väl ett lagon mål tillbörja med.. Blir det med är det iså fall bara en bonus..
Eller att gå ner 30 kilo till maj 2013.. Så vi får se om jag lyckas hålla mutivationen kvar tills maj 2013 :/  Så får vi se vad vågen står på i maj om det har blivit lyckat mål eller bara fiasko..
 

 
Får bli mer av smoothie nu istället för en massa onyttigt choklad och läsk!!
 
 

Kommentarer
Postat av: rumpnissen

Annis!! de låter bra. Du klarar det denna gången. Du vet att du alltid har mitt stöd. Dessutom har jag också bestämt mig för att gå ner.
Mamma har ett sånt wii workout spel som vi borde spela minst 2 gånger i veckan och sen borde vi gå ut på massa promenader! det hjälper mycket i längden tror jag :)

Pussss på dig annis :)

Svar: Tack rumpnissen :) Du har mitt stöd också!! Det är ju skit bra, då satsar vi på beach 2013 nu då :P Ska komma igång med träningen nu igen, brukar man allvar 1-2 månader nu så är det snart en vana och man inte kan va utan det :)
Pusss på nissen oxå :)
Annis

2012-09-02 @ 22:16:43
Postat av: Annica

Heja dig Ann!!!

Svar: Tack Annica <3
Annis

2012-09-03 @ 08:25:02
Postat av: Henrik

Färsök att hela tiden hitta delmål så att det enda som räknas är 12 kg till jul och 30kg till Maj, försök att sätta upp kortare mål med
2,3,4 kg åt gången så är det mkt lättare att hålla motivationen uppe! Men ett stort lucka till Ann! :))

Svar: Okej.. Brukar bli besviken när jag står still på samma vikt för länge.. Så ska försöka att inte väga mig för ofta..
Tack Henke :)
Annis

2012-09-03 @ 23:17:27
Postat av: Annica

Jag tror också på det som Henrik säger. 12 kilo och jul är båda mycket och långt. Sätt upp kortare mål också. Kanske belöning efter varje mål? (som inte då är något i matväg).

2012-09-04 @ 08:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0