Godkväll på er..

Då var det söndag igen! Och det var dags att väga sig igen och se om man lyckats gå ner nått, vågen stod på -2 kg  så det var en skön start :) Sen fick jag hjälp av mamma att mätta byst, midja, stuss, h lår och v lår. Glömde det förra söndagen, så fick det gjort idag istället. PT och dom som har tränat ett tag säger att man ska ha sina mått också, då man står still och inget händer på vågen så kan du ju va att man byggt lite muskler så det är därför det inte visas några minus på vågen, då vissas det kanske på sina kropps mått istället.. :) Så nu är det att fokusera på nästa invägning och hoppas på minus på vågen..
 
 
När jag har lyckats att gå ner i vikt vill jag ha såna byxor och skor som på bilden!
 
 
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Annica

Det är, tycker jag, alltid bättre att mäta än att väga. Det är ju egentligen det som är det viktiga. Bortsett från att man mår bra av det vill säga. Satte du upp mindre mål? Vill du ha hjälp?
Puss

Svar: Jo det kan ju va bra att mäta sig oxå :) Sätta små mål är inte min grej.. Får kämpa för mina 10-12 kilo till jul.. Tycker det är svårt att sätta upp små mål :/
Annis

2012-09-09 @ 23:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0