Eslöv VS Hörby

Hellu på er!
I dag var vi i Eslöv, jag skulle hämta spannar som jag hade lagt unnan. Sen när vi satt och käkade kinamat, så står en bandidos medlem utanför fönstret. Trodde först inte att det var en riktig medlem därifrån tckte deras logo såg lite    barnsligt ut. Men sen såg jag att han hade tatuering i ansiktet, skulle fota han men pappa tyckte inte det var någon bra idé .. Efter turen i Eslöv åkte vi till Hörby för brosans flickvän fylla år.. Sen har jag bara chillat resten av dagen :)
 
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Annica

Undrar om han hade blivit sur om du fotat honom. Jag håller nog med Abbe, lite räddhare som jag är, att det är bättre att låta bli. =)

Svar: Ja inte värt att prova, man vet ju inte om han konmer inrusandes med en pistol..
Annis

2012-09-20 @ 07:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0