Fredags sysslor!

Tjenare!
 
Då var det fredag igen :) Har precis installerat bort AVG 2013 (virusprogram), och fått installerat samma IGEN :@ var meningen att det skulle va det gamla jag hade innan, men såg att det var samma som jag nyss avinstallerat :/ ( Clever Me) Men får ha detta nu på prov i 30 dagar, så får hitta det gamla sen. Har kört virusprogramet nu så nu är datorn lite snabbare ialla fall :) 
 
Nu ska jag stor rensa i min byrå! Det mesta i min byrå kan jag inte ha, det jag kan ha ligger typ i tvätten och i en tvätt kasse för att det inte får plats i byrån. Så det är dags att få bort det jag inte kan ha så jag kan få ner det jag kan ha nu :)
 
 
See You Soon!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0