För tidig 25- års present och julklapp!

Hej på er!
 
I måndags så fick jag en förtidig 25-års present och julklapp av mamma & pappa! Har gått och sagt nu senaste månaden att jag önskar mig 42 tums tv. Så förra helgen hade mamma & pappa hittat ett erbjudande på en 50 tums plasma, så dom frågade om jag tyckte det var OK att jag fick den i 25-års present och julklapp. Och själv klart tyckte jag det var okej :) 
 
 
Sålde min gammla tv, så nu funderar jag på att köpa en Blu-ray spelare :/ Har hittat en Philips som jag funderar lite på, så kanske köper den när jag har några hundralappar till. Är ju en del utgifter nu resten av året, 25-års kalas, presenter, farsdag och julklappar. Det som är närmast just nu är min jämn gamla kusin som fyller 25år näst helg, så då blir det party :) Sen fyller jag själv 25 år den 24 November och pappa fyller 65 så vi ska ha vårt kalas tillsammans. Och sen blir det den traditionella "Julklappsleken " alltid lika kul tycker jag, ALLTID en paket som alla jagar. Som för några jular sen då var där en paket som alla jagade, alla trodde det var en korv! Men som senare vissade sig vara en rulle mandelmassa :) Och året efter så låg den där rullen med mandelmassa kvar i vinnarens kylskåp :o)   
 
Puss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0