Cabaret Moulin vs 60- års fest!

Hello!! 
 
Det var ett par dagar sen sist :) Har varit skit dålig uppdatering senaste dagarna :/ I helgen hade jag så kul att jag glömde uppdatera, bästa helgen på riktigt länge! Fredags var jag på Tangopalatset med mina kusiner och kollade på Cabaret Moulin. I sommras vann min bror en tävling att få komma, uppträda och showa med en egen vald sång och bakrunds dansare, där han själv transar. Han valde La La Love - Ivi Adamou så nu förknippar man den låten med brosan :) 
 
 
 
Hela showen var skit kul, mycket skratt den kvällen! 
 
 
Och i lördags var det 60 års fest för Alf! Det bjöds på fläskfilé, kycklingfilé, lax och potatissallad och en massa annat gott.  Föräldrarna och jag kom hem kring 01:00 efter en trevlig fest.. När jag kom hem hade äntligen min soffa kommit. Var super glad :)
 
Jag, Alf och hans äldste barn!
 
 
Jag och André som fjöntar oss :)
 
 
Puss <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0