Trevligt skypande!

Godkväll på er!
Idag var jag nere på posten och hämtade ut ett packet (student pressent) till en kill kompis som tar studenten nästa vecka. Och sen nu har jag precis provat att skypa i min mobil! Skypade med Sandy (sandra) som fortfarande är i SB, vi har inte snackat på ett tag så det var kul att snacka av sig lite :) Hon satt ute och solade i vämen och här hemma sitte jag i mörkret och har det små kallt.. Inte rättvist ;) SB ligger 9 timmar efter oss, så klockan var 14:30 där och här var klockan var 23:30 här.. Tur man är en nattuggla som orkar sitta uppe :) Men det var skit najs att skypa i mobilen då kan man springa runder och ändå snacka + att nu kunde även hon se mig, för jag har ju ingen fungerande cam i datorn, så mobilen fungerade fint :)
Bild tagen från facebook!
Här är min underbara vän Sandra!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0