Våffeldagen!

Tjenare! Idag har det blivit våfflor, det är ju våffel dagen! Så köpte och gjorde lite våfflor till mig och pappa, hundarna tyckte oxå om våfflor med grädde o jordgubbssylt :)  Nu i kväll har jag suttit o kollat på blocket efter en lite soffa, har ju en grön soffa nu som jag haft 7 år sen hade moster den nog 1-2 år innan mig. Jag sitter oftast i mitten av soffan, så sömarna blev slitna och sen har hundarna krattat upp en hel del av gummi grejset så det ligger typ på golvet eller i soffan.. Så tyckte det var dags med ny! Hittade en som jag ville ha på blocket för 500 och näst intill ny, så har mejlat och ringt så får se om dom hör av sig.. Annars ringer jag när jag vaknar i morgon. VILL HA DEN!!!! Men brukar ju va så att när man vill ha nått så brukar där alltid hinna någon annan före :/  Let see tomorrow!

Igår kväll så gick jag hem till Peter o träffa hans lille vovve :)




♥ Sami ♥

Hon är så söt :)

♥ Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0