Kvällsmat!

Nu fick det blev lite kvällsmat! Två knäckemackor med salami och en flaska vatten :) I morgon ska jag väga mig återstår att se om man gått ner något.. Brukar väga mig måndags morgon men tycker att det är bättre att väga sig på lördags morgonen, när man har lördagen som godis dag :)
I morgon åker jag till storstan (Malmö), ska till min kusin & hans tjej på inflyttningsfest :) Blir stanna över där tills måndag när pappsen slutat jobb. Så ska bli roligt att komma ut & träffa lite folk och komma hemifrån lite :) Andas lite stadsluft ett par dagar, hehe.. Så det blir upp o duscha och packa ner lite sov kläder, sen blir det PARTY!!! :P
♥  Puss  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0