Blev ingen operation än..

Idag var jag i Eslöv på carema för att få bort min vagel (TRODDE JAG) men idag kollade dom bara och sen fick jag bestäma om jag ville låta den vara så att den försvinner själv, har haft den så länge utan att den försvunnit så nu vill jag ha bort den. Men jag valde alternativ 2 som var att dom spruttade in anitbiotoca i ögon locket och sen fick jag några droppar och en salva som jag skulle använda 10 dagar framåt.  Och så satt dom upp mig på operationstid nästa månad, men hoppas ju på att den ska gå bort nu så dom slipper skär i mig.. Sen åkte vi och käka lite, jag var sjukt sugen på kycklingrulle har inte ätit de på typ ett år så nu blev det av. Sprungit o letat efter aloevera vattnet som man ser en massa bloggare har, trode dom skulle ha på pressbyrån i Eslöv men dom hade inte :( Så får väl kolla in LIFE när jag åker o tränar..
Puss och godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: LINDSHE

GRATTIS TILL LOREEN! :D Visst vare allt rätt låt som vann? :D <3 Men såg du hur ledsen och besviken Danny såg ut :(?

2012-03-10 @ 22:40:19
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: Patrik

Annis. Gå inte på allt som bloggare skriver ;)

2012-03-12 @ 08:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0