Söndag som känns mer som en vardag!

Tjenare!
Idag jobbade jag några timmar, började 6:00! Min kollega på pekade att det var lönehelg och att det skulle komma mycket folk. Men det på verkade inte mig direkt :) Det blev inte göra så mycket baguetter och klämmor i dag, i med det är söndag och det går inte fullt så mycket som på en vardag. Så vid 12:00 var jag hemma igen! Då blev det lite fika (Semla och Smultrondricka). Känns inte som söndag imed man jobbat idag :/
När jag satt och glode igenom mina bilder på mobilen så hitta jag denna på min underbara systerdotter!
På bilden har hon lite bebifet men nu ca: 1,5 år senare har hon växt ur det :) Hon är den goaste unge jag känner, hon är regel alltid glad. Hon är lika glad nu som när hon var liten..  Hoppas att hennes lille bror som kommer i april, är en lika glad och snäll som henne :)
♥ Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0