Barnvakter!

Tjenare tjenare!
Igår var det fullt upp hela dagen så hann inte in och skriva något inlägg, så kommer nu istället!
Igår eftermiddags satt jag och mamma o kollade på handbollen sverige - polen. Sverige spelar en super bra första halvlek och går in med elva bollarsledning och kommer tillbaka och börjar spela andra halvlek.. MY GOD!!! Dom spelar uruselt riktigt dåligt och matchen slutar med LIKA.. Så nu kan dom inte vinna EM iallafall.. Så hoppas dom är "SUPER NÖJDA" med sin insats. Blev så jäkla arg, spelar en sån bra första halvlek och sen spelar dom skit dålig andra halvlek.. Men det var bara att släppa det.
På kvällen skulle vi passa brosan barn för dom skulle på lundaspelenfest! Så pappa skulle köra dom dit och hämta dom sen på kvällen/natten. När ungarna kom så började vi laga chilli con carn, ungarna fick va med o hjälpa till o laga maten, Bastian var lite föräldrasjuk men det gick funka skit bra :) Vid 20:00 var det dags för gladiatorerna så då dukade vi fram lite chips & cola 21:45 så somna Sandra. Sen var det bara den minsta parveln kvar att somna men han däckade inte förrens 23:00.  Båda ungarna somnade intill pappa, Sandra i knät och Bastian mellan mamma och pappa på soffan. Vi hittade en dyna som vi fick lagt ner Sandra på golvet, och Basti fick ligga kvar isoffan. Klockan 00:30 ringde Jim, så pappa skulle hämta dom då, han hämtade dom i lund och sen körde han först hem Tobbe o hans tjej och sen Jim och Helen. Vi bestämde att ungarna sov över för att slippa väcka dom när dom sov så gott. När pappa väl kom hem gick vi o la oss! Pappa la sig på soffan hos Bastian så han inte skulle bli rädd om han skulle vakna. Jag frös som en gris när jag la mig! Vid 3-4 somnade jag, sen vid strax innan 8 vaknade ungarna så då vaknade jag med. Kämpade mig in i sömnen igen och 30 min efter man somna så skriker pappa att jag ska vakna för Bastian ville ha tuppakam. Så det var upp o fixa det och sen åkte vi o lämnade ungarna. Sen har man bara slöat framför tvn resten av dagen, tills nu ikväll då man satt sig framflr datorn.
Den som borde sova först somnar sist :)
♥ Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0