Mål med att gå ner i vikt!

Mål med att gå ner i vikt!


  • Kunna använda kläder som jag tycker är snygga
  • Slippa va rädd när jag är ute för att jag ska trilla och inte komma upp
  • Kunna gå upp på tåg/buss utan några problem
  • Känna mig säker med mig själv
  • Kunna röra mig och må bättre
  • Kunna resa sig från golvet utan någon möbel tillhands
  • Känna sig snygg om kroppen
  • Inte känna att man är en belastning för andra
  • Kanske få barn någon gång
  • Att surfshortsen jag fick av Sandra ska sitta lite lösare
  • Kunna springa upp o ner för trappor utan några problem
Detta är mina mål med att gå ner i vikt! Återstår att se om man lyckas hela vägen ditt man vill komma eller en bit på vägen ialla fall.




Kanske någon gång i mitt liv jag kan ha en liknande kropp! Ska man drömma ska man drömma STORT!!




Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0