NYÅR!

Igår var vi hem bjudna till grannarna, Lennart och Anna! Dom bjöd på enkel, men god middag. Detta bjöds det på!
  • Räkmacka till dom andra o kalkon smörgås till mig
  • Klyftpotatis, fläskfile, bearnaisesås och grönsaker
  • Kola pannacotta
Det var själva middagen sen blev det detta resten av kvällen!
  • Ostbågar
  • Chips
  • Hemma gjorda kakor
  • Hemma gjord kola
Och sen strax innan 23:00 frågar Anna om vi vill ha jansson, vi andra ropar ut i kör NEEEJ TACK! vi var ju mätta som fan.  Sen sprang vi ut o smälde raketer, jag o Lennart var dom ända som hade. Pappa fick nöjet att hjälpa till med Lennarts raketer och efter en stund ute i kylan, så var mina fingrar så kalla o frusna så pappa fick tända på mina stora raketer.
Kan ju säga att kombinationen! Att gå på toaletten med frusna fingrar och ha jeans med skärp o knapp är ingen höjdare!!

Sen blev det en kokt korv till nattamad!  Så vi hade en jätte trevligt Nyår..  Lennart drar roliga skämt/historier och Anna försöker gödda oss.. Haha.. Så det var trevligt! Vi gick hem sen vid 02:30 och gick o la oss medesamma..
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0