Tvätt!

Tjenare!
Idag har jag tagit tag i tvätten. Vikt en hel del och tvättat några maskiner tvätt så i morgon blir det att fortsätta tvätta och vika.
Jag börjar känna mig bättre nu med förkylningen och hostan! Hostan är där fortfarande och lite snuva på morgonen. Så det skönt att det snart är borta :) Så i slutet av veckan eller början på nästa vecka blir det sätta igång med träningen igen. Snodde en väns tränings lista tog bort någon låt och + på någon, så nu börjar man känna sig peppad. Så ska man försöka äta så bra så möjligt oxå, så ska jag försöka min miljonte gång nu att gå ner i vikt igen.
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Dellgren

Även om det tar en miljon gånger innan du klarar det så vet jag att du gör det! Kämpa på!

2012-01-11 @ 01:46:55
URL: http://dellgrens.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0