Trött dag!

Godkväll på er!
Idag gick jag upp 7:30, åkte o tränade ett tag. Lagom när jag är färdig tränad och man satt sig ner och slappna av så blev jag så in i hel*etes trött. För att fördriva lite tid gick jag in o la mig 20 min på masage sängen och höll på att somna där inne :S Men sen gick jag o duschade och avslutade med en kall dusch! Klockan 13:00 skull jag va på AF, dom ville att jag skulle gå med i en grupp där typ som träffades 10 gånger o snackade. Som hon förklarade så var det inget som jag var intresserad av har varit på flera såna grejer innan och det leder som sagt ingenstans. Man kommer inte framåt. När jag var klar gick jag in o snackade lite skit med dom på jobbet, medans jag väntade på att pappa skulle komma.. Sen nu ikväll har jag kollat lite film.
♥ Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Dellgren

Gött att göra att du sköter gymmet :) Själv har jag slarvat lite dessa två veckor men det är mestadels på grund av jobb... Tur man kan skylla på det!

2012-01-25 @ 03:46:24
URL: http://dellgrens.wordpress.com/
Postat av: EMMAS!- 8 st vinner ONE PIECE + klocka m.m

Kul att du är med & tävlar om en klocka, allt bra ikväll sötis?:D

2012-01-26 @ 19:55:54
URL: http://eemma.se
Postat av: EMMAS!- 8 st vinner ONE PIECE + klocka m.m

sv: nej jag ska bara gå ner lite sen vill jag bli lite mer vältränad tills i sommar :D äter ju vad jag vill på helger och så :D kram

2012-01-26 @ 20:42:32
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0