Minnen som kommer med vissa låtar!

Dessa låtarna med Bryan Adams har man trevliga minnen av! Lyssnade mycket på dom när man var hemma hos moster Gun, hon har ju ett stort fan av han och har sett han ett antal gånger. Sen dom fredagarna som den vinröda volvon med reg: JUX554 skulle ta sig till lilla löberöd så brukade man få åka med, så kom man hem tidigare den fredagen. Då brukade Bryan Adams gå varm i cd spelare.


När jag hör Rihanna - Unfaithful så tänker jag tillbaka till tisdagen i juni 2006. När jag och några skolkamrater och 2 leklärare åkte till köpenhamn över dagen. Och kollade på 3D bio med någon naturfilm med spindlar som jag försökte slå ihjäl och sen gick vi till vaxkabinettet. Vaxkabinettet var skit roligt när vi var nere i den läskiga delen, så öppnar någon av oss en kistan som det går värsta lamet på när man öppnar, så vi alla andra höll fan på att skita ner oss. Chanette en i vårt gäng, öppnar en dörr som det står TOALETT på, som dörren är typ halvt fast kedjad innifrån, så hon blev skit rädd. Hon trodde där stod någon o höll i dörren.. Sen käkade vi mcdonkan. Dum som man var denna dagen då det var skit varmt, så tog man med sig en tjock tröja som inte alls hade behövts. Som jag bara sprang o bar på.. På tåget hem så satt vi oss alla i en vagn utan airkondition och vår leklärare gnällde o gick in o satt sig en stund i den kalla vagnen.. Vilken mes han var ;)
♥ Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Dellgren

Den där Köpenhamnsresan var för jävla trevlig :) Kommer ihåg att Alex skämdes över mig för att jag satte mig ner på marken "likt en luffare".

2012-01-22 @ 00:08:57
URL: http://dellgrens.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0