Kall fredag!

Tjenare!
Idag har den riktiga kylan kommit, hatar det! När det blir så här kallt så fryser en del av våra vatten rör. Kommer ner i tvättstugan och ska slänga in en maskin tvätt då jag ser att där inte finns något kallvatten :( Och jag som skulle duscha! Pappa kunde inte tinna upp rören och vet inte om han nu kunnat, hur länge det skulle hålla innan dom skulle frysa igen.. I morgon åker jag hem till min moster o sover där tills måndag för på söndag ska vi på kalajs :) Så duschar där hemma om vi inte får rätt på vattnen i morgon innan jag åker. Så det blir upp och packa en väska och dra till moster i bjärred i morn :) Så lär inte bli så mycket dator på två dagar :/ Men har ju mobilen så man kan kolla facebook iallafall :) Och sen kan man ju säker låna Gunsans dator lite :P
Imorgon börjar Melodifestivalen! Jag hoppas Looren går vidare till final iallafall och att Torsten Blink åker ut med huet före..
♥ Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0